onsdag den 3. oktober 2007

Huskøbet

En græker, en tysker og en kineser ville købe et hus. Sælgeren siger, at det spøger derinde, men det er de tre ligeglad med.
Grækeren går først ind i huset og kigger gennem alle rum. Oppe på loftet hører han så en stemme der siger:“ Får jeg dig – spiser jeg dig“ Grækeren bliver bange og hopper ud af vinduet. Kineseren går ind og kigger lige sådan alle rum igennem og på loftet hører han også sætningen: „ Får jeg – spiser jeg dig“. Kineseren bliver bange og styrter ud af vinduet. Tyskeren ser det og er lidt forvirret, men modig nok til at gå ind. Går også igennem alle rum og kigger nysgerig. Han kommer til loftet og hører stemmen. Han lytter og åbner døren forsigtig. På bordet sad en lille abe, der pillede i næsen og hele tiden sagde: „ Får jeg dig – spiser jeg dig...

Ingen kommentarer: