torsdag den 4. oktober 2007

Nedslag

Der var en dansker, en tysker og en svensker, der var ude at flyve.
Så kastede danskeren en mønt ud af vinduet, så kom stewardessen og spurgte :”hvorfor kaster du en mønt ud af vinduet ?” så sagde danskeren :”det er fordi jeg har så mange af dem. Så kastede svenskeren en flaske ud af vinduet, så kom stewardessen og spurgte :”hvorfor kastede du en flaske ud af vinduet?” så sagde svenskeren :”det er fordi jeg har så mange af dem”. Så kastede tyskeren en bombe ud af vinduet, så kom stewardessen og spurgte :”hvorfor kastede du en bombe ud af vinduet?” så sagde tyskeren :”det er fordi jeg har så mange af dem”. Så landede de og mødte en dreng der stod og græd, så spurgte de :”hvorfor græder du?”, ”det er fordi jeg har fået en mønt i øjet”, så mødte de en pige der stod og græd, så spurgte de hende :”hvorfor græder du?” Det er fordi jeg har fået en flaske i hovedet. Så mødte de en dreng der stod og grinede, så spurgte de :”hvorfor griner du?” det er fordi jeg slog en prut og så sprang naboens hus i luften.”

Ingen kommentarer: