onsdag den 5. marts 2008

En italiener, en dansker og en amerikaner

Der var en italiener, en amerikaner og en dansker der stod oppe på Storebæltsbroen. De skulle spise deres madpakker. Italieneren havde pizza med og sagde: ”Hvis jeg har pizza med i morgen springer jeg ud fra broen”. Så åbnede amerikaneren sin madpakke hvor der var Mc.Donald’s mad og han sagde: ”Hvis jeg har Mc.Donald’s mad med i morgen springer jeg ud fra broen”. Da danskeren åbnede sin madpakke havde han leverpostej med og han sagde: ”Hvis jeg har leverpostej med i morgen springer jeg ud fra broen”. Næste dag havde italieneren pizza med, amerikaneren havde Mc.Donald’s mad med og danskeren havde leverpostej med, så de sprang alle fra broen. Nogen ringede til italienerens kone og sagde at han var sprunget ned fra broen fordi han havde pizza med. Konen svarede at han havde sagt at hun lavede de bedste pizzaer. Så ringede de til amerikanerens kone og sagde at han var hoppet ned fra broen fordi han havde fået Mc.Donald’s mad med. Konen svarede at, det plejede han at ville have. Da de ringede til danskerens kone og fortalte at ha n var hoppet ned fra broen fordi han havde leverpostej med sagde hun at det kunne hun ikke forstå, for han lavede selv sin madpakke.

Ingen kommentarer: