tirsdag den 4. marts 2008

prutten

Der var en gang en tysker, svensker og dansker, de skulle i svømmehal. Så kastede tyskeren et pæreskrog og så sagde svenskeren hvorfor kastede du det? Fordi jeg har så mange af dem. Og så kastede svenskeren et æbleskrog og så spurgte danskeren hvorfor kastede du et æbleskrog? Fordi jeg har så mange af dem. Og så kastede danskeren en bombe og så spurgt de 2 andre hvorfor kastede du en bombe? Fordi jeg har så mange af dem. Og så gik de ned og spurgte en pige hvorfor græder du? Fordi jeg har fået et æbleskrog i hovedet, så mødte de en anden pige hun græd også. Hvorfor græder du? Fordi jeg har fået et pæreskrog i hovedet. Til sidst mødte de en dreng han sad og grinede. Hvorfor sidder du og griner? Fordi jeg slog verdens største prut og så sprang nabohuset i stykker.

Ingen kommentarer: