tirsdag den 4. marts 2008

sjovt rim

Vi sidder og snakker og jeg spørger ”T. kan du fortælle mig en vittighed?”
T. sidder og kigger spørgende???..
Jeg forklarer ” kan du fortælle en historie som er sjov, noget jeg kan grine af”

T. sidder og tænker og siger så ” 1-2-10. Giraffen slog en SKIII”
T. og J. skraldgriner - Jeg griner med og slår mig på lårene. T. siger endnu højere” SLOG EN SKIII ” og de griner endnu mere.
J. siger ” PUBA ADD” Og så giner de rigtig meget og vifter med hånden for næsen …

Da de er færdige med frugt og har siddet lidt hver især med lego på gulvet bliver de hentet.
T. først og stormer sin mor i møde og siger 1-2 -10 Giraffen slog en SKIII kigger på mig og vi griner igen..
J`s. plejefar kommer i det samme og J. render glad hen til ham og siger 1-2 -3 Giraffen slog en SKII. Og griner og siger ”igås Birgit” Hun opdagede ikke hun ikke fik sagt 10 men i stedet 3
Så måtte jeg lige fortælle de voksne at det var deres vittighed og historien bag .Imens kan jeg høre at T. og J. sidder i garderoben uden for vores dør og fortsætter remsen 1-2-10 og små griner og pjatter.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

kæft du er en klaphat