onsdag den 3. oktober 2007

I et fly II

Det var en dansker, en tysker og en svensker, de var oppe i et fly. Så smed danskeren en mønt ud af vinduet, så kom stewardessen forbi og spurgte; hvorfor smider du en mønt ud vinduet? fordi jeg har så mange af dem. Så smider svenskeren en flaske ud af vinduet, så kommer stewardessen og spørger; hvorfor smider du en flaske ud af vinduet? fordi jeg har så mange af dem. Så smider tyskeren en bombe ud af vinduet, så kommer stewardessen og spørger; hvorfor smider du en bombe ud af vinduet? fordi jeg har så mange af dem. Så lander de, så møder de først en pige, der står og græder, så spørger de; hvorfor græder du? så siger pigen; fordi jeg lige har fået en mønt i øjet. Så møder de en pige, der står og græder, så spørger de; hvorfor græder du? så siger pigen; jo, fordi jeg har lige fået en flaske i hovedet. Så møder de en dreng, der står og griner, så spørger de; hvorfor står du og griner? Jo, for jeg har lige slået en prut og så sprang naboens hus i luften.

Ingen kommentarer: